Ylivoimainen. Asiakas. Hyöty.

 
YAH pallot.jpg

Mikä ylivoimainen asiakashyöty oikein on?

Kun tarjoat asiakkaallesi konkreettista mitattavaa arvoa siten, että kukaan kilpailijoistasi ei tee samaa, tarjoat ylivoimaista asiakashyötyä. Löytääksesi ylivoimaisen asiakashyödyn sinun tulee tietää omat kykysi ja tuntea kilpailijat. Mutta erityisen tärkeää on ymmärtää asiakkaasi liiketoiminta.

Miksi YAH on tärkeä?

Kun puhutaan B2B kaupasta, nyrkkisääntönä on että asiakkaan ostopäätöksistä:

  • 60 % tapahtuu kun tuote lisää myyntiä

  • 30 % tapahtuu kun tuote aikaansaa säästöjä

  • 10 % tapahtuu kaikista muista syistä

90 % ostopäätöksistä tapahtuu kun pystyt näyttämään asiakkaallesi konkreettisesti miten hän lisää myyntiä tai saa säästöjä. Usein jätämme tämä kertomatta.

 

Tehopäivällä tehoa myyntiin.

 
Global Steps koulutus.jpg

Tehopäivän aikana rakennat yrityksellesi myyntiviestin, jolla kerrot ylivoimaisen asiakashyötysi. Tällä viestillä lisäät myyntiäsi, kun asiakkaasi ymmärtää syyn ostaa.

Yhden päivän aikana teet ohjatusti myyntiviestin, jossa ylivoimaiset asiakashyödyt esitetään kiteytetysti. Opit uuden ulottuvuuden myynnistä, kun käymme läpi vaikeuksien kautta voittoon -menestystarinan. Saat vielä mukaasi materiaalia jatkokehityksen tueksi.

Ilman ylivoimaista asiakashyötyä myynti on raskasta. ALOITA!

 

Mitä tästä puhutaan?

”Tämä on konkreettisin ja hyödyllisin workshop missä olen ikinä ollut!”

– Keksijä ja startupyrittäjä

 

”Olipa hienoa huomata miten olette lisäarvohakkeroineet suomalaisen busineksen kansainvälistymishaasteet

– Sijoittaja ja sarjayrittäjä

 

”Te olette ensimmäinen toimittaja, joka puhuu tällä tasolla. Muut ovat puhuneet algoritmeista.”

– Loppuasiakkaan toimitusjohtaja


Aloitetaanko?

 
NCC workshop.jpg
 

Lue lisää päivän annista:

 
YAH tehopäivä.png