ME SUOMESSA OSAAMME TEHDÄ TEKNOLOGIAA

- sen myyntiä emme niinkään.

Teknologian myynnin suurin haaste on konkreettisen arvon osoittaminen.

Usein arvon osoittamisen sijaan tarjoamme asiakkaille pitkän listan teknisiä ominaisuuksia.

Kuvailemalla teknologiaa ja ominaisuuksia on vaikea saada kauppaa. Asiakkaasi ostopäätöksistä nimittäin tapahtuu…

 
60-30-10.png
 

 

MILLAINEN ON HYVÄ MYYNTIVIESTI?

Hyvä myyntiviesti tekee kaksi asiaa. Ensimmäinen asia on hyödyn osoittaminen. Toinen asia on ostamisen pelkojen poistaminen.

Asiakkaasi voi olla vaikea ymmärtää, mitä konkreettista hyötyä monimutkainen teknologia hänelle tuo. Epätietoisuus aiheuttaa pelkoja. Pelot aiheuttavat muutosvastarintaa.

Hyvässä myyntiviestissä avaat yksityiskohtaisesti ja konkreettisesti, millä tavalla hyöty toteutuu.

 
ROI calculation.png
 

 

MTIEN RAKENNAT TIMANTTISEN MYYNTIVIESTIN?

Voittavan myyntiviestin peruspilarina toimii ylivoimainen asiakashyöty. Se on konkreettista mitattavaa arvoa, jota tuot asiakkaallesi. Ja vieläpä niin, ettei kukaan kilpailijoistasi tee samaa.

Kehittämämme kuuden askeleen malli perustuu Aalto yliopiston väitöstutkimukseen ja yli kymmenen vuoden käytännön kokemukseen teknologiamyynnistä.

 
6 askeleen malli.png
 

 

UUSI MYYNTIVIESTI PÄIVÄSSÄ!

Olemme tiivistäneet väitöstutkimuksen ja kymmenen vuotta teknologiamyyntiä yhteen päivään!

“Löydä ylivoimainen asiakashyötysi” -tehopäivän aikana rakennat kuuden askeleen mallilla uuden myyntiviestin. Päivän päätteeksi pitchaat uuden myyntiviestin, jolloin se viimeistään herää henkiin!

 
NCC workshop.jpg
Global Steps koulutus.jpg
 

”Tämä on konkreettisin ja hyödyllisin workshop missä olen ikinä ollut!”

– Keksijä ja startupyrittäjä

 

”Paljon olen erilaisia koulutuksia käynyt, mutta nyt väännettiin pitchauksen teko insinöörille ymmärrettävään muotoon.”

– Teknologiayrityksen myyntijohtaja

 

”Te olette ensimmäinen toimittaja, joka puhuu tällä tasolla. Muut ovat puhuneet algoritmeista.”

– Loppuasiakkaan toimitusjohtaja