ESIMERKKI ELÄVÄSTÄ ELÄMÄSTÄ.

Jokainen yritys on erilainen. Siksi voimme aloittaa juuri sinulle tärkeästä asiasta.

Toisaalta uskomme, että teknologiayrityksen matkassa laitemyynnistä palvelumyyntiin on paljon samankaltaisuutta. Siksi on hyvinkin mahdollista, että sinunkin matkasi menisi kuten alla.


 
Teemu Vähäkangas - Creowave.jpg
Saimme yhteistyöstä juuri ne pienet asiat, joilla pääsimme puhumaan asiakkaidemme isoista asioista.
— Teemu Vähäkangas, VP & Co-founder, Creowave Oy
 

KÄYNTIIN PÄIVÄN WORKSHOPILLA.

Tehokas aloitus yhteistyölle on yhden päivän workshop: “Löydä Ylivoimainen Asiakashyötysi”.

Päivän aikana rakennamme KUUDEN ASKELEEN MALLILLA fläppitauluversion uuden palvelubusineksen myyntiviestistä, strategiasta ja tuotteistuksesta.

 
YAH workshop.png
 

MYYNTIVIESTI. JA ASIAKKAALLE.

Seuraavaksi rakennamme sinulle fläppitauluversion pohjalta visuaalisen PowerPoint -esityksen.

Uuden myyntiviestin esittäminen loppuasiakkaalle on seuraava askel, jonka voit tehdä itsenäisesti tai joka voidaan tehdä yhdessä.

Viestiä on hyvä viilata asiakkailtasi saadun palautteen perusteella. Tämä on tehokas tapa oppia enemmän asiakkaasi liiketoiminnasta.

 
PowerPoint.png
 

KONKRETISOI HYÖTY UUDELLA SOFTALLA.

Jos olemme osuneet oikeaan, asiakkaasi kiinnostuu ja haluaa nähdä miten palvelusi toimii käytännössä. Tähän rakennamme sinulle muutamassa viikossa uuden pilvisovelluksen.

Hetken asiakkaasi kanssa klikkailtuasi asiakkaasi esittää kysymyksen, että “voisimmeko kokeilla tätä palvelua tuossa laitoksessa tai tässä toimipisteessä?”

Kun vastaat kysymykseen “kyllä”, on uudella palvelubusineksellasi ensimmäinen maksava asiakas. Seuraava asiakas onkin sitten jo helppo saada!

Niin, ja ei huolta. Me pidämme huolen, että sovellus skaalautuu kasvusi mukana.

 
Data UI 1.png
Data UI 2.png