Kansainvälistä kasvua

Ketterä Kasvu on ainutlaatuinen teknologiafirmoille suunniteltu ohjelma, jolla pääset nopeimmalla mahdollisella tavalla kansainväliseen kasvuun.

Ketterä Kasvu yhdistää ainoana Suomessa kansainvälisen myynti- ja strategiaosaamisen ohjelmistokehitykseen ja data-analytiikkaan. 

Perinteinen on raskasta.

Perinteinen reitti teknologiayrityksen kansainväliseen kasvuun on raskas. Todellisen myymisen sijaan matkakulut syntyvät messuista, markkinaan tutustumisista ja lukuisista konsulteista.

Myynti. Kaiken lähtökohta.

Ketterä Kasvu on suunniteltu niin, että alusta alkaen toimintaa ohjaa kansainväliset asiakkaat. Myyntiviesti on sekä ensimmäinen askel, että koko loppumatkaa ohjaava majakka.

Ketterä Kasvu noudattaa lean- ja agile-periaatteita. Teemme kehitystä suoraan sinun asiakasrajapinnassa. Jokaisen kehityssyklin tuloksena on konkreettinen, asiakkailla testattu sovellus.

 
Ketterä kasvu.jpg
 

Mitä on hyvä myydä?

Kun haluat kasvaa, sinun pitää myydä. Jotta myyntityö voi johtaa kauppaan, ostajan tulee ymmärtää mitä olet myymässä. Mitä ostajalle sitten kannattaa kertoa?

Teknologia ja tuote ei myy.

Teknologian myyminen vaatii osaavaa myyjää. Tuotteen myyminen on jatkuvaa kilpailua. Jos myyt jompaakumpaa, joudut ponnistelemaan valtavasti kasvaaksesi. Eli myy jotain muuta.

Hyödyt myyvät.

Asiakashyöty on mitattavaa arvoa, jonka tuotat asiakkaallesi. Kun asiakkaasi ymmärtää konkreettisesti, miten sinä autat hänen työtään, haluaa hän ostaa. Tätä sinun kannattaa myydä!

Ketterä Kasvu auttaa sinua siirtyään tuote- ja teknologiavaiheesta ylivoimaisten asiakashyötyjen vaiheeseen, jossa skaalaava kansainvälinen kasvu tapahtuu.

 
YAH 3 vaihetta.jpg
 

Humpuukia?

Nykyään kaikki tuntuvat olevan tekoälyä, data-analytiikkaa tai IoT:tä. Joka toinen konsulttitalo myy kansainvälistymispalveluita. Myyntivalmennuksista on tullut kirosana. Miten me erotumme muista?

Puhumme omasta kokemuksesta.

Meidän ydintiimillä on jokaisella kymmenen vuoden kokemus teknologiaviennistä globaalissa autoteollisuudessa. Olemme myyneet teknologiaa neljällä mantereella sekä rakentaneet softaa, jota maailman johtavat autovalmistajat BMW:stä GM:ään käyttävät tänä päivänä.

Tunnemme akateemisen teorian.

Olemme tehneet Aalto-yliopistoon väitöstutkimuksen teknologian myynnin haasteista. Henley Business Schoolissa teimme tutkimuksen teknologiafirman palveluorganisaation vaikutuksesta asiakastyytyväisyyteen.

 
Tommi ja Valtteri - vain tehdas ja tohtori.jpg