Teknologiasta asiakkaaseen.

Usein mahtava osaaminen ja huikea teknologia jää hyödyntämättä siksi että huomio on omassa osaamisessa ja teknologiassa eikä asiakkaassa.

Yritysten kehityskulku menee kolmen askeleen kautta. Ensin kehitetään osaamista tai teknologiaa. Sitten se opitaan paketoimaan selkeiksi tuotteiksi. Viimein ymmärretään todellinen asiakashyöty ja keskitytään lisäarvopalveluiden kehittämiseen.

Läpimurto markkinoille on tyypillisesti seurausta kolmanteen vaiheeseen kehittymisestä. Tämä on oppimisprosessi eikä tähän ole oikotietä, mutta näiden askeleiden ymmärtämisellä voi oppimismatkaa lyhentää todella merkittävästi.

 
Three phases.png
 

Mikä tämä palvelu on?

 
Technology.png

Tämä palvelu on tarkoitettu pk-yrityksille, jotka haluavat kehittää tuotteitaan, palvelujaan tai prosessejaan pärjätäkseen globaaleilla markkinoilla. Tämä palvelu on sinulle joka uskot osaamiseesi ja kykyihisi, mutta tarvitset apua sen muuntamisessa kasvuksi.

Innovaatiosetelin kautta sinulle ilmaisessa ohjelmassa otamme asiakkaasi näkökulman ja rakennamme tehokkaan myyntiviestin. Pohjatyön jälkeen pidettävän tehopäivän jälkeen työstämme sinulle kasvustrategia-kirjasen sekä seuraamme edistymistäsi seuraavan kolmen kuukauden ajan.

Innovaatioseteli prosessi.png
 

Kuuden kohdan konsepti

 
Six elements to growth.png

Kasvustrategiasi tulee tehdä kaksi asiaa: luoda asiakkaallesi syy ostamiseen sekä poistaa ostamisen esteet. Kuulostaako simppeliltä? Se on. Mutta silti kovin harva näkee vaivaa vastausten löytämiseen.

Olemme keittäneet yhteen poikkitieteellistä akateemista ajattelua sekä vuosikymmenien konkreettisen kokemuksen. Tuloksena syntyi ainutlaatuinen kuuden kohdan konsepti. Kun jokainen kuudesta peruspilarista on riittävän hyvin kiteytettynä myyntiviestissä, kasvu globaaleilla markkinoilla on taattu:

  1. Rohkea visio - Mitä suurta maailmassa tapahtuu? 
  2. Asiakas ja markkina - Kuka ostaa? Markkinan koko?
  3. Business-malli - Mitä myymme? Onko helppo ostaa?
  4. Kilpailustrategia - Missä olemme ainoita tai parhaita? 
  5. Asiakkaan prosessi - Sovitus asiakkaan toimintaan?
  6. Taloudellinen hyöty - Miksi investoisin tähän?

 

 

Meidän osaaminen

 
3 antidotes.png

Väitöstutkimus. Käytännön kokemus.

Kymmenen vuotta autoteollisuuden murroksessa synnytti ainutlaatuisen väitöstutkimuksen teknologioiden kohtaamasta muutosvastarinnasta.

Kymmenien vuosien käytännön työkokemus eri rooleissa globaalin autoteollisuuden ytimessä synnytti konkreettisen ymmärryksen käytännön asiakastyön haasteista.